ارزش های بنیادی

  • التزام به مدیریت کیفیت و معیارهای فنی و مهندسی در ارائه محصول با کیفیت به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه.
  • مسئولیت پذیری در قبال مشتریان، جامعه و تلاش در حفظ محیط زیست با تولید محصولاتی که ضرری را متوجه محیط زیست نمی کنند.
  • تلاش در ارتقاء شرکت از طریق توانمند سازی کارکنان و بکارگیری اصول تعالی سازمانی.
  • تلاش و تأکید بر نوآوری مستمر در کلیۀ فرآیند های عملیاتی شرکت و تشویق کارکنان به اهتمام در آن.
  • رعایت نظم و انضباط سازمانی.

چشم انداز

  • تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو در صنعت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، حضور اثر گذار در این صنعت با تولید کالاهای قابل رقابت با برندهای مطرح جهانی و خلق یک نام تجاری قابل احترام بر پایه ارزش های بنیادی شرکت.
  • تحقق سلامت جامعه در گرو ارتقای سطح کیفیت محصولات

اهداف و ماموریت ها

  • توسعه مدیریت دانش بنیان به منظور دستیابی به رشد سودآور، ارتقا بهره وری، خلق محصولات با ویژگی های متمایز و مبتنی بر نیاز صنعت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی.
  • تحقیق در جهت بكارگیری فن آوری های جدید به منظور كاهش هزینه، سرعت در تولید، ارتقاء كیفیت و سود آوری بیشتر.
  • تبدیل دانش و تجربه دانشگاهی به محصول با اتکا بر تلاش ملی و در جهت رفع نیازهای جامعه پزشکی.
  • جلوگیری از خروج ارز با ارتقای سطح کیفی محصولات و به روز شده با آخرین فناوری روز دنیا.
  • ارتقای سطح سلامت جامعه با تولید محصولات با کیفیت.
  • تاثیر مثبت بر محیط زیست از طریق مدیریت و کنترل ریسک عفونت، بهبود مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف آب.

استراتژی ها

  • استقرار نظام مدیریت کیفیت در شرکت و پیاده سازی سایر الزامات قانونی در جهت ایجاد بهبود مستمر در کلیه زمینه ها به منظور رفع نیازهای جامعه پزشکی و دندانپزشکی.
  • بهبود مستمر فرآیندها و محصولات با شعار هر ماه یک محصول دانش بنیان.
  • تقویت ارتباط با جامعه پزشکان و دانشگاهیان کشور از طریق ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات قابل ارائه جهت تأمین رضایت مشتریان و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مراکز مطابق با کلیه مقررات و استانداردهای مرتبط با اعتقاد به اصل مشتری مداری.
  • توجه به‌منزلت ‌نیروی انسانی ازطریق ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان با آموزشهای موثر و مستمر.
  • افزایش فروش و سهم از بازار و افزایش سرعت ارائه خدمات.
  • ایجاد اشتغال جهت اقشار مختلف جامعه.